خسته بند: قلب کالاهای غیرنفتی ایرانی برای تپش جهانی، نیازمند بسته بندی مناسب است
خسته بند:
قلب کالاهای غیرنفتی ایرانی برای تپش جهانی، نیازمند بسته بندی مناسب است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد : توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان در گرو بستهبندی مناسب است، زیرا بستهبندی مناسب و شکیل در دنیا به یک علم تبدیل شده است و همه تاجران تلاش میکنند با بستهبندی مناسب از دیگر رقیبان فاصله بگیرند.
حسن خسته بند در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت ، تصریح کرد: بسته بندی مناسبی برای کالاهای غیر نفتی درنظرگرفته نمی شود واین امرموجب می شود که شهرت جهانی کالاهای غیر نفتی کشورمان در بازار جهانی کاهش یابد.
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ٰ گفت: اولین ارتباط دیداری مشتری با کالاها ی غیر نفتی از طریق بسته بندی است زیرا بسته بندی نامناسب بر روحیه جامعه مصرف کننده تأثیرنا مطلوبی برجای می گذارد.
نماینده مردم بندر انزلی افزود: اگرتولید کنندگان کالاهای غیر نفتی، کالاهای خود را دربسته بندیهای شکیل ومناسب قرار دهند میتوانیم از ورود کالاهای تقلبی به بازارجلوگیری کنیم.
خسته بند ادامه داد: به دلیل اینکه کالاهای کشاورزی تامینکننده معیشت آحاد مردم هستند، از اهمیت زیادی برخوردارهستند و برنامهریزی برای این حوزه باید با دقت زیاد و کارشناسی دقیق صورت گیرد.
نماینده مردم بندر انزلی تصریح کرد: باید با اختصاص بسته بندی وآرم مناسب و معرفی آن به بازار مصرف از ورود سایر محصولات تقلبی به نام کشورمان جلو گیری کنیم.
وی افزود: در پروسه تولید کالاهای غیر نفتی عوامل زیادی دخیل هستند که صادرات، بسته بندی، انبارداری، نحوه نگهداری، حمل و نقل، مدیریت و آموزش نیروی متخصص، رعایت استاندارد، بهداشت تولید، بازاریابی، سلامت غذایی، اشتغالزایی از مهمترین آنها به شمار می آیند، ولی تمامی این عوامل در صورتی اثر بخش هستند که محصول دارای بسته بندی مناسبی باشد.
خسته بند تاکید کرد: تا زمانی که بسته بندی کالا در کشور مدیریت نشود، نمیتوانیم انتظار داشته باشیم که کالاهای غیر نفتی در آمد مناسبی داشته باشند.
نمایند مردم انزلی بیان کرد :با جلوگیری از ورود کالاهای تقلبی به جای کالاهای ایرانی از حیثیت و آبروی بخش تولید داخلی کشوردر بازار جهانی حمایت میکنیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار امیدواری کرد : بستهبندی زیرمجموعه و تابعی از دانش و هنر بسیار گستردهتری به نام بازاریابی است، زیرا یکی از ابزارهای بسیار کارآمد در بازار جهانی و رقابت بستهبندی شکیل و مناسب است وبه همین علت با بسته بندی های مناسب کالاهای غیر نفتی می توانیم صادرات این کالاها را در بازارجهانی گسترش دهیم.
پررنگ تر از رنگارنگ، بالاتر از هر رنگ، رنگارنگ تر از رنگارنگ در ...RANGARANG-RANGARANG...